Foutmelding

• Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/hilde/domains/stichting21maart.nl/public_html/includes/file.phar.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (regel 6609 van /home/hilde/domains/stichting21maart.nl/public_html/includes/common.inc).
  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in drupal_get_feeds() (regel 394 van /home/hilde/domains/stichting21maart.nl/public_html/includes/common.inc).

21 maart is de internationale dag tegen het racisme. Stichting 21 maart Gouda organiseert daarom ieder jaar rond deze datum ontmoetingen. We willen niet óver elkaar maar mét elkaar praten, en zo tot meer onderling begrip komen. Want als we elkaar kennen hebben intolerantie, discriminatie en racisme minder kans.

We beginnen bij de basis, met activiteiten op scholen. En we organiseren ontmoetingsmaaltijden, lezingen en manifestaties. Op deze site is veel informatie te vinden over wie wij zijn, de planning voor het komende jaar, en over wat we de afgelopen jaren al gedaan hebben. Wie nog meer wil weten kan contact met ons opnemen.