Activiteiten 2017

Jubileumfeest in de Tolerantietempel in Gouda !

Stichting 21 maart Gouda viert op zaterdag 18 maart 2017 dat zij 10 jaar actief is. Het doel van de stichting is het bespreekbaar maken, het voorkomen en zo nodig bestrijden van intolerantie, vooroordelen, discriminatie en racisme.

Ter gelegenheid van dit jubileum wordt op 18 maart de Agnietenkapel van 14.00 – 17.30 uur omgebouwd tot Tolerantietempel van Gouda. De opening zal worden verricht door burgemeester Milo Schoenmaker. U kunt het programma hier inzien.

Om de feestelijkheden deze middag vorm te geven treden die middag diverse dichters, verhalenvertellers, muzikanten, dansers enz op. Ook zullen er diverse internationale hapjes en snacks te proeven zijn, dit door medewerking van amateurkoks, kookgroepen en winkels. U kunt ook meedoen aan de groepsfoto.

In onze stad wonen meer dan 125 nationaliteiten uit de verschillende werelddelen samen. Het is onze bedoeling is om te laten zien hoe mooi en inspirerend die diversiteit kan zijn!